با اسلایم بازی دیگر اشتباه نکنید

اسلایم ماده خمیری شکلی است که شبیه به ژله است. شیوه بازی با این ابزار به این طریق است که این حلقهها را به راحتی میتوان در دست قرار داد و آنها را خم و راست کرد. جالب اینجاست که بدانید برای یادگرفتن بسیاری از هنرها و حرفه ها، دست های قوی و منعطف لازم است. یکی از دیگر فواید بازی با اسلایم تقویت هماهنگی چشم و دست می باشد که امروزه به بیمارانی که دارای علائم پارکینسون هستند تجویز می شود. به هنگام بازی کودکان با خمیر ژله ای اسلایم دست مغز دوم انسان است باید حرکت کند و ایده را از مغز دریافت نماید و خمیر را به شکل همان ایده در بیاورد. حرکت آهستهتر به این معنی است که اسلایم مانند یک مایع رفتار میکند و بسیار چسبنده خواهد بود. به بچهها یادآوری کنید که سریع با اسلایم کار کنند، و طوری آن را با دست حرکت دهند که انگار دارند خمیر پیتزا درست میکنند. اسلایم ها زمانی که در بازار عرضه شدند بسیار مورد توجه همه سنین قرار گرفتند و به دلیل تقاضای زیاد انواع مختلفی از آن ساخته شد و اسامی زیادی برای آن ها در نظر گرفته شد. Th is art ic le was gener ated with G SA  Content Gene​ra᠎tor  DEMO .

بازی کنید تا حالت ظاهری آن بهتر حفظ شود.

برخی این اتفاق را تجربه کرده اند که بعد از خرید و استفاده از خمیر بازی اسلایم ، پس از مدتی خشک و سفت شده. قطعا هر کس اگر یک بار بازی با اسلایم را تجربه کرده باشد، دوباره هم اقدام به تهیه آن مخصوصا از انواع دیگری که تا به حال تجربه نکرده خواهد کرد. اسلایم ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند و به راحتی می توانید آن ها را حمل کنید تا هر وقت کودک تان نیاز به بازی داشت در دسترس او قرار دهید . سعی کنید با دستان تمیز و مرطوب با اسلایم بازی کنید تا حالت ظاهری آن بهتر حفظ شود. اسلایم را نمی توان در گروه پلاستیک های معمولی قرار داد، اما با توجه به اینکه از پلی وینیل الکل ساخته می شود می توان آن را یک پلاستیک غیر معمولی در نظر گرفت. این ماده را از مخلوط پلی وینیل الکل به همراه پودر بوراکس می سازند. مواد اصلی مورد استفاده برای ساخت این سیال پلی وینیل الکل و پودر بوراکس است که حاوی اسید بوریک و سدیم بورات هستند. این خمیر در میان کودکان به نوعی خمیر جادویی محسوب میشود چرا که از طریق کاربرد آن، کودکان میتوانند انواع اشکال هندسی، حیوانات و اجسام مورد نظر خود را خلق نمایند و هر چه میخواهند از این طریق بسازند.

هنگامی که شوخی می کنید آماده باشید اگر به هر چیزی آسیب رساندید جایگزین کنید و از عقل سلیم استفاده کنید تا از آسیب رساندن به اشیا و به مردم، حیوانات و یا خودتان جلوگیری کنید! اسلایم ژله ای است بر پایه پلیمرهای بهداشتی که فرد با فشردن آن استرس خود را تخلیه و از صداهایی که از حبس هوا در بین لایه های آن ایجاد می شود لذت می برد. به دلیل نرمی این ماده، کودکان ارتباط خوبی با آن برقرار می کنند و باعث می شود که خلاقیت آن ها زیاد شود. شیوه بازی با این ابزار بدین شکل است که این مکعب را میتوانید به هر سمتی بچرخانید. یکی از انواع فیجتها مکعب بی نهایت است. این مکعب کوچک شش وجهی، به راحتی و با کمک یک دست چرخانده میشود و از این طریق میتواند استرس کودک شما را بر طرف گرداند. از این طریق کودک شما میتواند بر اضطراب و نگرانی خود غلبه کند. یکی از انواع فیجتها که برای برطرف نمودن اضطراب در میان کودکان به کار برده میشود فیجت کیوب است. در برخی از این خمیر ها از لایحه های اسانس نعنا و اسانس های خوشبوی دیگر نیز وجود دارد که حس آرامش و جذابیت آن را افزون می کند و باید بزرگسالان بر این موضوع نظارت داشته باشند که کودکان از سر کنجکاوی آن را به داخل دهانشان نبرند.

را به راحتی در منزل تهیه کنید.

حتماً مکانی را انتخاب کنید که به آب دسترسی داشته باشد و کف آن قابل تمیز کردن باشد. اسلایم یک محصول اسباب بازی تولید شده توسط “Mattel” بود، که در فوریه ۱۹۷۶ معرفی شد. با این حال، یک گزارش جدید نشان داده است که اسباب بازی های مبتنی بر اسلایم ها می تواند باعث آسیب بیشتری نسبت به فواید آن باشد . اگر آن را فشار دهید رفتاری شبیه به جامد دارد و اگر آن را بین انگشتان خود لمس کنید شبیه به مایع جاری می شود. در این مطلب با ۳ روش ساده برای طرز تهیه اسلایم آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید خمیر اسلایم را به راحتی در منزل تهیه کنید. بوراکس در سالهای اخیر به دلیل یک مورد شدید سوختگی شیمیایی که زمانی رخ داد که کودکی با مواد اسلایم ساز از جمله بوراکس برای مدت طولانی بازی کرد و مقادیر توصیهشده را رعایت نکرد، بهشدت آسیبدیده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *