چرا همه مرده اند در مورد ژل بازی اسلایم اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

این اسلایم برای سنین کودک، نوجوان و بزرگسال بوده و کودکان تا ساله باید با نظارت بزرگترها بازی کنند. اسلایم انواع مختلفی دارد اما همه آنها با خصوصیات ظاهری نرم، منعطف و دارای قابلیت شکل پذری بالای می باشند که مدت هاست طیف سنی مختلفی را به خود علاقه مند ساخته است. اسلایم نیز مانند خمیرهای بازی قدیمی دارای انواع مختلف است که هر کدام از آن ها خصوصیات خود را دارند. وقتی که خمیر اسلایم کمی خود را گرفت و دیگر به دست نمیچسبید آن را از ظرف در آوردید و با دست تان به خوبی ورز بدهید. در گل، بور و پلیمرهای ناخالص پیوندهای شیمیایی انعطافپذیری را تشکیل میدهند، که مانند یک مایع با محیط تعامل دارند. برای ساخت اسلایم در خانه ابتدا شامپو را در ظرفتان ریخته و به خوبی هم بزنید. ابتدا شامپو را داحل یک ظرف بریزید و خوب هم بزنید. طیف گستردهای از مواد و ترکیبات مختلف را میتوان برای ساخت اسلایم استفاده کرد.

داستان ناگفته درباره ژل بازی اسلایم که باید بخوانید یا کنار گذاشته شوید

شما می توانید با والدین خود سرگرم بازی های زیادی با ترکیبات خمیر بازی باشید! نگهداری از اسلایم با چند مشکل عمده روبروست که به مهمترین مشکلات و رفع آنها خواهیم پرداخت. برای رفع این مشکل هنگام درست کردن اسلایم از مواد آنتی باکتریال یا قارچکشها استفاده کنید تا از رشد آنها و خراب شدن اسلایم جلوگیری کند. ویسکوزیته غیرنیوتنی با نوع نیروی اعمال شده بر آن تغییر می کند. بر طبق تحقیق این گروه سطوح اضافی از بور ممکن است موجب بروز ناراحتی هایی در کودکان شود. با وجود تبلیغات جذابی که برای خرید ژل بازی اسلایم شده است، این خمیر ضررها و خطراتی برای کودکان دارد و مواردی از این ضررها ثبت شده است.تحقیقاتی که درباره خمیر اسلایم یا خمیرجادویی انجام شده، نشان می دهد مقدار زیادی سم درآن وجود دارد و مساله مهم تر، ماده اصلی تشکیل دهنده این خمیر پودری است به نام اسید بوریک که برای کشتن سوسک و انواع حشرات موذی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های ژل بازی اسلایم

وقتی خمیر خودش را گرفت و به دیوارههای ظرف نچسبید، با دست آن را ورز بدهید. ابتدا دو پیمانه فوم اصلاح را داخل ظرف پیرکس بریزید، سپس چسب چوب، چسب شفاف، صابون مایع، نشاسته مایع و رنگ خوراکی را داخل ظرف بریزید و با یک قاشق چوبی خوب هم بزنید. پیشنهاد میکنیم بعد از ورز دادن ، اجازه بدهید خمیر تا نیم ساعت داخل کاسه بماند. یک فشار کم همانند ریختن یا به آرامی فشار دادن مخلوط آب-نشاسته ذرت موجب می شود تا مانند مایع به حرکت درآید. اگر هم دوست داشته باشید می توانید در این مرحله کمی اکلیل به خمیر اسلایم شفاف خود اضافه کنید و سپس به ورز دادن خود ادامه دهید. حالا میتوانید با خمیر دست ساز خود همراه کودکتان بازی کرده و آن را به شکل های مختلف در آورید. ژل بازی اسلایم یک ماده خمیری شکل به رنگ های متنوع می باشد با توجه به سلیقه رنگی خودتان می توانید انتخاب کنید. همانطور که گفته شد خمیر اسلایم نوعی ماده ی خمیری و انعطاف پذیر است.

چگونه در شش قدم‌های ساده در مورد ژل بازی اسلایم دریابیم

ژل بازی اسلایم ۴۵۰ گرمی یک ماده خمیری است که حالت ژلاتینی داشته و میتوان آن را به شکل های گوناگون در آورد خمیر بازی اسلایم با حالت ژله ای یک بازی مهیج و همچنین آرامش بخش بوده که حتی برای بزرگسالان نیز مناسب می باشد . 2- حدود 4/3 از بطری را با آب پر کنید. عمر اسلایم ها خیلی به نگهداری شما بستگی دارد اگر به نکات زیر توجه نمایید می توانید اسلایم خود را مدت بیشتری داشته باشید. حالا خمیر به دست آمده خود را امتحان کنید اگر به دست شما نچسبد میتوانید از آن استفاده کنید. البته ژل بازی را بدون ترکیب بوراکس هم میتوانید درست کنید. رنگ خوراکی و بوراکس و اکلیل را هم کنار دست تان داشته باشید. اکلیل را روی خمیر بریزید و ورز دهید تا در همه جای خمیر پخش شود. مشکل دیگری که درباره اسلایمهایی که در خانه تهیه شدهاند، وجود دارد این است که پس از گذشت چند روز با رشد باکتریها و کپکها بر روی آن روبرو خواهید شد. حال حیوانات کوچک پلاستیکی را به آرامی مانند مهر روی اسلایم پهن شده می گذاریم و برمیداریم. رنگ را به آن اضافه کنید .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *