آه خدای من! بهترین خرید اسلایم تا کنون!

در این مطلب با عنوان آموزش بازی اسلایم، ایدههای جدیدی برای کار با اسلایم را معرفی میکنیم. احتمالا شما هم مشاهده کردهاید که بسیاری از سازندگان ویدیوهای سرگرمی از انواع اسلایم برای ساخت ویدیوهای آرامشبخش خود استفاده میکنند. گالری لجن غنی: شفاف، شیری، فلزی، جیگلی و بسیاری موارد دیگر. صداهای سه بعدی ASMR رضایت بخش: صدا را زیاد کنید و با لمس لجن خود به له شدن آن گوش دهید. هر لجن دارای بافت، صدا و رفتار منحصربهفردی است که حس رضایتبخش منحصر به فرد ASMR را ایجاد میکند. خلاقیت خود را بیان کنید و مهارت های استایل DIY خود را از طریق یک تجربه هنری منحصر به فرد و طراحی با امکانات خلاقانه بی پایان بهبود بخشید. اسلایم ها اغلب از مواد پلیمری و بی ضرر ساخته می شوند و رنگ های متنوعی نیز دارند. نکته: به جای مایع دستشویی از مایع ظرفشویی یا مایع لباسشویی نیز میتوانید استفاده کنید. در این صورت، اگر اسلایم را خودتان درست میکنید، از دستور تهیه آن استفاده کنید که به جای مایع شوینده از مخلوط دیگری استفاده کنید. درست کردن ژل بازی را از این سایت دریافت کنید.

اسلایم ورزش خوبی برای عضلات و انگشتان دست است .

میتوانید با اضافه کردن اکسید آهن، خاصیت آهنربایی به آن بدهید. به هیچ عنوان نگران کودک خود نباشید زیرا اسلایم از مواد کاملاً بهداشتی و غیر سمی تهیه می شود که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به هر شکل که بخواهید در می آید ، بازی با اسلایم و درست کردن شکل های گوناگون با آن موجب می شود تا استرس کاهش یابد از این رو بازی با آن برای افراد بزرگسال هم توصیه می شود تا از تنش های عصبی دور شوند . اسلایم ورزش خوبی برای عضلات و انگشتان دست است . اگر اسلایم را در دست بگیرید، حالت جامد دارد. حالت فیزیکی واتر اسلایم به گونهای است که احساس میکنید یک بادکنک پر از آب در دست دارید. تاکنون کسی این تبلیغ مستقیم را به زبان نیاورده؛ اما در واقع تولیدکنندگان و فروشندگان اسلایم با همین رویکرد حالا بازار اسباب بازی ایران و کشورهای مختلف جهان را در دست گرفتهاند.

این ورز دادن شاید به اصطلاح کثیف کاری داشته باشد اما ضروری است چون باعث پیوند کامل دو ترکیب موجود در این مخلوط می شود. میتوان گفت بازی با اسلایم مخصوص رده ی سنی خاصی نبوده و کودک و بزرگسال از ورز دادن این خمیر بازی لذت می برند. بعضی از گلهای رُس مخصوص بازی کودکان، حاوی اسید بوریک هستند. در آموزش بازی اسلایم انواع کاربرد این خمیر را معرفی خواهیم کرد. رنگ آمیزی مواد غذایی مایع – این مجموعه همراه با انواع رنگهای صورتی ، بنفش است. از میان مجموعه عظیمی از مواد، رنگها و افزودنیها انتخاب کنید: زرق و برق، مکعبهای ژلهای، شکلکها، تک شاخها، فیگورهای کاوایی، حیوانات زیبا و دهها تزئین شگفتانگیز دیگر را اضافه کنید. از میان محصولات آزمایش شده، بدترین اسباب بازی اسلایم به لحاظ سطوح بور در Toysmith Jupiter juice شناسایی شد که حاوی 1400 میلی گرم بر کیلوگرم بور است-4 برابر بیشتر از سطح مجاز 300 میلی گرم بر کیلوگرم. اما این ژل بازی اسلایم Black Light از باکیفیت ترین مواد در ساخت آن استفاده شده و از لحاظ بهداشتی استانداردهای لازم را کسب کرده است. شاید خانوادههای زیادی را ببینید که با اصرار و گریه فرزندانشان وارد فروشگاههای اسباب بازی فروشی میشوند و اسلایم میخرند؛ اما در خانه وضعیت جور دیگری است.

به همین دلیل افراد زیادی به حالت انعطافپذیر و نچسب آن علاقهمند هستند. به همین دلیل به آن دانه برفی میگویند. در هنگام خرید انواع اسلایم حتما باید به مواد به کار رفته در آن دقت کنید. بنابراین در هنگام خرید اسلایم به رده سنی کودک خود توجه داشته باشید. با وجود تبلیغات جذابی که برای خرید ژل بازی اسلایم شده است، این خمیر ضررها و خطراتی برای کودکان دارد و مواردی از این ضررها ثبت شده است.تحقیقاتی که درباره خمیر اسلایم یا خمیرجادویی انجام شده، نشان می دهد مقدار زیادی سم درآن وجود دارد و مساله مهم تر، ماده اصلی تشکیل دهنده این خمیر پودری است به نام اسید بوریک که برای کشتن سوسک و انواع حشرات موذی مورد استفاده قرار می گیرد. بافت بسیار نرم و رقیق این اسلایم، احساس لامسه ی جدیدی برای شما فراهم میکند. بافت این خمیر مانند ژله بوده و لمسکردن آن موجب از بین رفتن استرس فرد میشود. هر کدام از این اسلایمها ویژگیهای منحصر به فرد خود را داشته و برای کاربرد مخصوصی مصرف میشود.  This  data was done by G SA C on tent G enerat᠎or Demov ersion!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *