شش ترفندها درباره آموزش ساخت اسلایم دوست داشتی می دانستی پیش از

برای مثال اسلایم خامه ای مانند خامه صبحانه می باشد، و خاصیت کشسانی آن از تمام اسلایم های دیگر بهتر می باشد؛ یا مثلا اسلایم شفاف که جزو رایج ترین اسلایم ها در بین کودکان و علاقه مندان می باشد، حالتی شفاف و شیشه ای دارد، از نظر قیمت هم جزوه اسلایم های مناسب و ارزان محسوب می شود و به همین دلیل از این نوع اسلایم در اکثر اسباب بازی مهد کودک ها و مکان هایی که مخصوص سرگرمی کودکان می باشد، استفاده می کنند. انواع خیلی زیاد تر و بیشتری از اسلایم وجود دارد و هر روز هم انواع جدید تری به بازار می آید زیرا خلاقیت کارشناسان و برند های گوناگون درمورد تولید محصولات مختلف و جدید برای کودکان هر روز بیشتر و بیشتر می شود و این امری محدود و یا تمام شدنی نیست، خرید شما و انتخاب اسلایم برای کودکتان کاملا سلیقه ای است وشما می توانید برای هر سلیقه ای که کودک و نوجوانتان دارد اسلایم تهیه کنید چون همانطور که گفتیم برای همه سلیقه ها و در انواع مختلف اسلایم وجود دارد. دقت کنید به هنگام اضافه کردن نشاسته ذرت قاشق خیلی سر پر نباشد زیرا باعث کاهش کشسانی و خمیری شدن اسلایم می شود.

ژل بازی اسلایم

اسلایم باعث سرگرمی و نشاط کودکان میشود و چه چیزی بهتر از اینکه کودک علاوه بر سرگرم شدن، شاد، و استرس ها و تنش های روزانه آن ها کاهش یابد. یکی از کمیاب ترین اسلایم ها اسلایم آکواریومی است که ظاهری شفاف دارند و به این دلیل که تکه ها حباب دارند و وسط آن ها ماهی وجود دارد، به اسلایم اکواریومی شهرت دارند، گرچه این نوع اسلایم کمیاب است اما بازی با آن ها بسیار جذاب و جزو اسلایم های پر طرفدار می باشند؛ یکی از زیباترین و محبوب ترین اسلایم ها، اسلایم ابر و بادی استوانه ای است که به دلیل به کار بردن رنگ های زیبا و طرح های جذاب بسیار محبوب و پر طرفدار است و البته این جذابیت باعث شده ساخت این اسلایم آسان نباشد و با روش های خاصی تولید شود. در مجموعه آموزش ساخت اسلایم شما با آموزش ساخت اسلایم ابری، آموزش ساخت اسلایم آبی، آموزش ساخت اسلایم آدامسی، آموزش ساخت اسلایم پفکی، آموزش ساخت اسلایم حبابی، آموزش ساخت اسلایم خامه ای و آموزش ساخت سایر اسلایم ها آشنا خواهید شد . آموزش ساخت اسلایم بدون بوراکس آموزش ساخت سایر اسلایم ها آشنا خواهید شد . تا اینجا آموزش ساخت اسلایم با مواد آسان و در دسترس را یاد گرفتیم که تهیه آن ها آسان تر و ارزان تر بود اما یک نکته اینجا وجود دارد و اینکه مطمئنا وقتی اسلایم با مواد اصلی آن(( بوراکس)) ساخته شود نسبت به اسلایم هایی که با مواد در دسترس ساخته می شوند کیفیت و ماندگاری بیشتری دارد در ادامه با آموزش ساخت اسلایم با بوراکس هم آشنا خواهیم شد.

خرید اینترنتی اسلایم

یکی از انیمه های ایسکای جدید که در سال 2021 منتشر شد موشوکو تنسی تناسخ بیکار است. در حال حاضر کیفیت اسلایم سان تا 5 ماه ماندگاری دارند و دارای کشسانی بسیار فراوان به همراه قلنج زیاد می باشند، حتما مشتریان شما هم از نظر کیفیت اسلایم این موارد را مد نظر دارند و ما همیشه در افزایش کیفیت تلاش می کنیم. تمامی محصولات ما دارای 6 ماه ضمانت کیفیت عدم چسبندگی، پر قلنج و کشسانی زیاد را به مشتریان خود می دهیم. اشاره کرد. همچنان برای افزایش کیفیت تلاش مبرم داریم تا محصولات خود را بروز کنیم و کیفیت آنها را نیز افزایش دهیم. جالب است بدانید گرانی بعضی از اسلایم ها به دلیل به کار بردن وسایل گران و یا خاص داخل آن است اما برای بازی و سرگرمی و نشاط کودک همیشه احتیاج به وسایل گران قیمت نیست و می توان اسلایم ها را با قیمت مناسب از فروشگاها و برند های معتبر تهیه و شادی و نشاط و سرگرمی را به کودکانمان هدیه دهیم .

آموزش ساخت اسلایم

مواد لازم:چسب چوب، رنگ، جوش شیرین، آبلیمو((اجباری نیست))، محلول آب و نمک((اجباری نیست)) روش کار: ابتدا برای آسان شدن کار چسب چوب را رنگ می کنیم، سپس به هر مقداری که می خواهید اسلایم داشته باشید چسب چوب رنگ شده داخل ظرف میریزیم بعد یک قاشق چای خوری جوش شیرین به آن اضافه می کنیم و هم میزنیم تا مخلوط سفت شود و خود را بگیرد بعد از آن به مخلوط دو الی سه قطره آبلیمو اضافه میکنیم که به ماندگاری بیشتر اسلایم کمک می کند، سپس دوباره هم میزنیم و بعد محلول آب و نمک را اضافه می کنیم و هم میزنیم تا سفت شود برای مرحله آخر این مخلوط را وَرز می دهیم تا اسلایم آماده شود، حالا اسلایم آماده و قابل استفاده است. مواد لازم:شکر یا جوش شیرین، شامپو مولتی ویتامین گلرنگ، رنگ خوراکی(( اجباری نیست)) روش کار: مقداری شامپو به ظرف اضافه می کنیم(( به اندازه مقدار اسلایمی که می خواهیم درست کنیم)) و هم میزنیم، سپس مقدار کمی شکر به آن اضافه می کنیم و هم میزنیم، سپس دوباره مقداری شامپو اضافه می کنیم و هم میزنیم، بعد از آن مقداری رنگ خوراکی(( این قسمت اجباری نیست)) به این مخلوط اضافه و هم میزنیم، این فرآیند اضافه کردن شکر و هم زدن و اضافه کردن رنگ و هم زدن را دوبار دیگر تکرار می کنیم تا مخلوط کمی سفت شود و خود را بگیرد بعد از آن ظرف را بدون درب سه روز داخل یخچال میگذاریم، بعد از سه روز اسلایم شما آماده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *