هفت نمونه های خیره کننده از ژل بازی اسلایم زیبا

نگهداری اسلایم در ظرفی که هوا در آن نفوذ نکند، بسیار مهم است. این ماده بین تمام افراد بسیار محبوب است. در صورت تمایل میتونید چند قطره رنگ خوراکی هم به این ترکیب اضافه کنید. اسلایم به دلیل خاصیت شیمیایی آن تمایل به شل شدن دارد. اطمینان حاصل کنید که قبل از افزودن نمک رنگ آن همانگونه که می خواهید باشد زیرا وقتی شروع به سفت شدن می کند ، ترکیب آن دشوارتر است. کلیه سوالات قبل و پس از خرید را صرفا از طریق باسلام و ارتباط مستقیم با فروشنده ، در میان بگذارید . یکی از عوامل خلاقیت ذهنی کودکان دقیقا همین ابزار اسباب بازی اسلایم است که به کمک آن می توانید ذهن کودک خود را پرورش دهید. حالا باید ظرف رو به مدت 2 ساعت در فریزر قرار دهید. حالا به اندازه یک قاشق چای خوری به ترکیب فوق نمک اضافه کنید و دوباره به هم زدن مواد ادامه دهید. مواد مورد نیاز برای این اسلایم یک فنجان آب ولرم و مقداری چسب چوب، یک قاشق غذا خوری پودر بوراکس و مقداری رنگ خوراکی یا آب رنگ میباشد (بوراکس پودری است سفید رنگ که دارای کریستال های نرم و بی رنگ و قابل حل در آب است).

آموزش ساخت اسلایم

این کار رو به مدت 2 تا 3 دقیقه انجام بدید.

پودر بوراکس، پودری سفید رنگ و حاوی کریستال های بی رنگ و نرم هست که در آب حل می شوند. ساخت این ژل بازی کار سختی نیست و به مواد زیادی نیاز ندارد.به عنوان مثال با استفاده از آب، چسب، آرد ذرت یا نشاسته مایع و رنگ های خوراکی می توانید یک ژل بازی اسلایم کاملا بی خطر و بهداشتی در منزل درست کنید. این کار رو به مدت 2 تا 3 دقیقه انجام بدید. ما دوست داریم 1 قاشق غذاخوری اضافه کنیم ، 5 دقیقه ورز دهیم و بعد از مدتی ورز دادن 1/2 قاشق غذاخوری اضافه کنیم. و 1/2 قاشق غذاخوری آخر چسبندگی را پایین آورده و نباید آنقدر به دستان شما بچسبد. همچنین توجه داشته باشید که هیچ گونه ماده خارجی نباید با اسلایم مخلوط شود. به نظر من نحوه ساخت خمیر اسلایم نباید پیچیده باشد. برای ساخت اسلایم سریع و آسان در منزل میتوانید از خمیردندان و ترکیب آن با آب گرم، نشاسته و روغن استفاده کنید. ابتدا چسب مایع را در ظرفی بریزید و به آن رنگ غذا اضافه کنید و به خوبی با هم ترکیب کنید . این آب گرم رو در یک کاسه مناسب بریزید و با چند قطره رنگ غذا مخلوط کنید.

اورلرد از بهترین انیمه های ایسکای جادویی و فانتزی است که میتوانید تماشا کنید. مهد کودک ها هم می توانند از این محصول برای سرگرمی و پرورش خلاقیت کودک ها استفاده کنند زیرا یکی از عوامل مهم در پرورش کودکان استفاده از اسباب بازی ها سالم و مفید برای آموزش آن ها است. برای نمونه میتوان به اسباب بازیهایی از قبیل اسلایم و خمیر اسلایم و همچنین فیجت اشاره کرد که هر یک میتواند از جهتی در رشد خلاقیت و رشد فکری کودک نقش داشته باشد. اما ابزارهایی مثل خمیر بازی یا اسلایم جز مواردی هستند که تمام افراد در هر سنی که باشند، دوست دارند اون رو امتحان کنند و برای چند دقیقه یا چند ساعت با این وسایل، بازی کرده و سرگرم شوند! بعد از گذشت چند دقیقه این ترکیب کمی قوام پیدا خواهد کرد. این ترکیب بعد از گذشت چند دقیقه سفت میشه و شما یک خمیر اسلایم خوب و عالی خواهید داشت.

خرید اینترنتی اسلایم

اسلایم یکی از وسایل بازی جدید برای کودکان هست که شکل و ظاهری شبیه به خمیر بازی داره اما به دلیل حالت ژلاتینی که داره ، بازی کردن با این نوع خمیر، احساس خیلی خوبی رو در فرد ایجاد میکنه و باعث میشه تا خلاقیت کودکان رشد داشته باشه. این خمیر نه تنها برای تقویت قدرت خلاقیت کودکان و همچنین برای استفاده درست از دست ها برای شکل دادن به خمیر مناسب هست بلکه تاثیر خیلی خوبی در ایجاد آرامش اعصاب داره و در حین بازی با این خمیر احساس خیلی خوبی رو تجربه خواهید کرد. حالا میتوانید با خمیر دست ساز خود همراه کودکتان بازی کرده و آن را به شکل های مختلف در آورید. این ماده متشکل از یک ماده چسبناک غیرسمی و نرم و شکل پذیر و به رنگ سبز لجنی بود که در ابتدا از صمغ گوار ساخته می شد. اگر مایلید رنگ خوراکی استفاده کنید آن را در این مرحله اضافه کنید. پودر بوراکس حل شده و چسب چوب و رنگ خوراکی رو در یک ظرف بزرگ بریزید و با هم مخلوط کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *